top of page
  • Writer's picturefinalnirez

LEONARD COHEN "The Future"



ALBUM: "The Future"

GODINA: 24. November 1992

SONGWRITER: Leonard Cohen

VIDEO:





PRIJEVOD PJESME

BUDUĆNOST


Vrati mi moju narušenu noć

Moju ozrcaljenu sobu, moj tajni život

Pusto je ovdje.

Nema više nikoga za mučiti

Daj mi potpunu kontrolu

Nad svakom živom dušom

I lezi uz mene, dušo,

To je naredba!

Daj mi cracka i analni seks

Uzmi jedino drvo što je ostalo

I zaguraj ga u rupu

U svojoj kulturi

Vrati mi Berlinski zid

Daj mi Staljina i svetog Pavla

Vidio sam budućnost, brate,

To je ubojstvo.

Stvari će kliziti, kliziti u svim smjerovima

Neće biti ničega

Ničega što bi više mogao izmjeriti

mećava, mećava svijeta

Prešla je prag

I preokrenula je

Red duše

Kad kažu: pokajte se! Pokajte se!

Pitam se što su mislili

Kad kažu: pokajte se! Pokajte se!

Pitam se što su mislili

Kad kažu: pokajte se! Pokajte se!

Pitam se što su mislili

Ne razlikuješ mene od vjetra

Nikad nećeš, nikad nisi

Ja sam mali Židov

Koji je napisao Bibliju

Vidio sam uspone i padove naroda

Čuo sam njihove priče, sve sam ih čuo

Ali ljubav je jedini pogon preživljavanja

Tvoj sluga ovdje, njemu je rečeno

Da to jasno kaže, da to kaže hladno:

Gotovo je, ne ide

Dalje

I sad su kotači neba stali

Osjećaš sotonin navirući uzgoj

Priredi se za budućnost:

To je ubojstvo.

Stvari će kliziti...

Doći će do sloma drevnog

Zapadnjačkog kodeksa

Tvoj će privatni život odjednom eksplodirati

Bit će prikaza

Bit će vatri na putu

I bijeli će ljudi plesati

Vidjet ćeš ženu

kako visi naglavačke

Njezina obilježja prekrivena njezinom spuštenom haljinom

I svi jadni mali pjesnici

Skupljat će se

Pokušavajući zvučati kao Charlie Manson

I bijeli će ljudi plesati

Vratite mi Berlinski zid

Dajte mi Staljina i svetoga Pavla

Dajte mi Krista

Ili mi dajte Hirošimu

Uništite još jedan fetus sada

Ne volimo djecu ionako

Vidio sam budućnost, dušo,66

To je ubojstvo.

Stvari će kliziti...

Kad kažu: Pokajte se! Pokajte se!...



ORIGINAL LYRICS

THE FUTURE


Give me back my broken night

my mirrored room, my secret life

it's lonely here,

there's no one left to torture

Give me absolute control

over every living soul

And lie beside me, baby,

that's an order!

Give me crack and anal sex

Take the only tree that's left

and stuff it up the hole

in your culture

Give me back the Berlin wall

give me Stalin and St Paul

I've seen the future, brother:

it is murder.

Things are going to slide, slide in all directions

Won't be nothing

Nothing you can measure anymore

The blizzard, the blizzard of the world

has crossed the threshold

and it has overturned

the order of the soul

When they said REPENT REPENT

I wonder what they meant

When they said REPENT REPENT

I wonder what they meant

When they said REPENT REPENT

I wonder what they meant.

You don't know me from the wind

you never will, you never did

I'm the little jew

who wrote the Bible

I've seen the nations rise and fall

I've heard their stories, heard them all

but love's the only engine of survival

Your servant here, he has been told

to say it clear, to say it cold:

It's over, it ain't going

any further

And now the wheels of heaven stop

you feel the devil's riding crop

Get ready for the future:

It is murder.

Things are going to slide...

There'll be the breaking of the ancient

western code

Your private life will suddenly explode

There'll be phantoms

There'll be fires on the road

and the white man dancing

You'll see a woman

hanging upside down

her features covered by her fallen gown

and all the lousy little poets

coming round

tryin' to sound like Charlie Manson

and the white man dancin'.

Give me back the Berlin wall

Give me Stalin and St Paul

Give me Christ

or give me Hiroshima

Destroy another fetus now

We don't like children anyhow

I've seen the future, baby:

it is murder.

Things are going to slide...

When they said REPENT REPENT.




2 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page