top of page
  • Writer's picturefinalnirez

DEPECHE MODE "World In My Eyes"

Updated: Jan 13, 2021




ALBUM: "Violator"

GODINA: 1990

SONGWRITER: Martin Gore

VIDEO:




PRIJEVOD PJESME


SVIJET U MOJIM OČIMA


Dopusti mi da te odvedem na put

oko svijeta i natrag.

I nećeš se morati pomjeriti,

samo sjedi mirno.


Sada pusti svoj um da hoda

i dopusti neka moje tijelo govori

Dopusti mi da ti pokažem svijet u mojim očima


Odvesti ću te na najvišu planinu,

do dubina najdubljeg mora

Neće nam trebati mapa, vjeruj mi


Sada dopusti da moje tijelo pomjera

i dopusti da moje ruke umiruju,

Dopusti mi da ti pokažem svijet u mojim očima


To je sve što postoji

Ništa više nego što sada možeš osjetiti

To je sve što postoji


Dopusti mi da te stavim na brod

na jedan daleki, daleki put

Tvoje usne blizu mojih usana


Sve otoke u oceanu

Cijelo nebo je u pokretu

Dopusti mi da ti pokažem svijet u mojim očima


To je sve što postoji

Ništa više nego što sada možeš dodirnuti

To je sve što postoji

Dopusti mi da ti pokažem svijet u mojim očima




ORIGINAL LYRICS


Let me take you on a trip

Around the world and back

And you won’t have to move

You just sit still

Now let your mind do the walking

And let my body do the talking

Let me show you the world in my eyes

I’ll take you to the highest mountain

To the depths of the deepest sea

We won’t need a map, believe me

Now let my body do the moving

And let my hands do the soothing

Let me show you the world in my eyes

That’s all there is

Nothing more than you can feel now

That’s all there is

Let me put you on a ship

On a long, long trip

Your lips close to my lips

All the islands in the ocean

All the heaven’s in the motion

Let me show you the world in my eyes

That’s all there is

Nothing more than you can touch now

That’s all there is

Let me show you the world in my eyes




4 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page