top of page
  • Writer's picturefinalnirez

THE NEW MUTANTS (moj osvrt)

Updated: Jan 13, 2021



Moj drugi film koji sam gledao nakon otvaranja kina je "The New Mutants" ovdje možete pročitati moj osvrt na ovaj film.


Žanr: Akcija, Horor, SF

Režija: Josh Boone

Scenarij: Josh Boone, Knate Lee

Glavne uloge:

Anya Taylor-Joy, Charlie Heaton, Maisie Williams, Blu Hunt, Henry Zaga, Alice Braga, Adam Beach, Thomas Kee, Colbi Gannett, Happy Anderson

Radnja filma:

Radnja filma je smješten u izoliranoj bolnici, gdje se skupina mladih mutanta drži na psihijatrijskom nadzoru. Kad se počnu događati čudne pojave, testirat će se i njihove nove mutacijske sposobnosti i njihova prijateljstva dok se bore.

Trajanje filma: 98 minuta

TRAILER:



Moj osvrt na film:

Illyana Rasputin (Anya Taylor-Joy), Rahne Sinclair (Maisie Williams), Sam Guthrie (Charlie Heaton) i Roberto da Costa (Henry Zaga) su četiri mutanta koji se nalaze u bolnici pod nadzorom Dr. Cecilia Reyes (Alice Braga). Kada im se pridruži Danielle “Dani” Moonstar (Blu Hunt) počinju se događati čudni stvari, pri čemu svaki mutant doživljava svoj najveći strah.


Nakon otvaranja kina poslije dobrog Nolanovog "filma Tenet" očekivao sam od filma "The New Mutants" makar približno isto, ali kao da sam došao na projekciju nekog dječijeg filma koji pokušava biti film za odrasle. Film je OK, kao i priča, ali film nije ponudio ništa koliko sam očekivao. Monotona radnja i previše blijeda priča oko junaka filma bez imalo akcije ili napetih scena dok otkrivamo nešto o glavnim junacima filma. Po mom mišljenju, mogao se napraviti puno bolji film iz ove priče i da bude puno napetije dok ga gledamo. Jedina koja pokušava da digne atmosferu u filmu je mutant Illyana, ali i ona je svedena na dječiju razinu. Film nije opravdao franšizu X-Men, mada je i ona u zadnjem dijelu pala po kvaliteti. Film "The New Mutants" je trebao biti prikazan 2018 godine, ali zbog poznatog preuzimanja tj. kupnje Fox-a od strane Disneya je pomjerena, a poslije toga je opet pomjerena zbog pandemije. Boje da su ga prikazali na Disneyevom novom striming servisu nego što su ga pustili u kina, jer nema tu kvalitetu za kina. Ocjena filma: 6/10


Mislim da nema zanimljivih filmova do listopada i filmova "Wonder Woman 1984" 02.10 i "Black Widow" 28.10. U kinu sam vidio najavu filmova "Candyman", "Saint Maud" i "Death On The Nile".Ako bude nekih zanimljivih filmova koje budem gledao u kinima napisati ću vam moj osvrt. Pozdrav do sljedećeg osvrta.




12 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page