TENET (moj osvrt)

Updated: Jan 13, 2021

Napokon su se otvorila kina u Engleskoj i ja sam iskoristio priliku da pogledam jedan film, a to je bio dugo očekivani film "Tenet" i ovdje možete pročitati moj osvrt na film.

TENET

Žanr: Akcija, Drama, Triler, SF

Režija: Christopher Nolan

Scenarist: Christopher Nolan

Glavne uloge: John David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki. Aaron Taylor-Johnson, Clemence Poesy, Michael Caine, Kenneth Branagh, Dimple Kapadia, Himesh Patel, Denzil Smith, Martin Donovan

Radnja filma:

Nakon što je više nego dokazao svoju vrijednost, CIA-in agent Protagonist (John David Washington) uvodi se u tajnu organizaciju Tenet, na tragu metaka koji se vraćaju unatrag. Odatle se suočava s trgovcem oružja Andrei Satorom (Kenneth Branagh) u namjeri da spriječi III svjetski rat.

Trajanje filma: 150 minuta

TRAILER:

Moj osvrt na film:

John David Washington glumi neimenovanog agenta CIA-e u spektaklu punom scena koje se kreću naprijed i unatrag. Naslov filma vam to isto pokazuje da izgleda isto kako god ga čitali. Glavni glumac Washington uz Robert Pattinsona (Neil) su dio nove tajne agencije Tenet i zaduženi su za misiju sprječavanja III svjetskog rata, kojeg želi započeti glavni negativac filma ruski bogataš Kenneth Branagh (Andrei Sator). Washingtonu pored Pattinsona pomaže također Elizabeth Debicki (Kat) koja glumi bivšu ženu ruskog bogataša Andrei Satora i zbog koje Washington riskira uspiješnost akcije.

Film je špijunsko akcijski triler s elementima znanstvene fantastike. Film mi izgledaju kao mješavina novijih James Bond i Misson Impossible filmova, ali mu nedostaje one bondovske elegantnost, ali nadmašuje mi akcionost Mission Imposible filmova. Ja nisam ljubitelj SF filmova, ali volim pogledati dobro urađen SF film što ovaj Nolanov film jeste. Ne volim filmove koji bi trebali biti realni a scene u filmu su ne izvodive ljudskom biću, kao ovi današnji akcioni filmovi npr. Mission Impossible ili Fast & Furious, gdje glavni junaci mogu se slobodno pridružiti Avangersima po svojim sposobnostima i što izvode u filmu. Zato su mi dobri samo nekoliko prvih djelova od ta dva filma, a ostali djelovi su samo zabava za djecu. Kada bi ova dva filma bila također SF kao Tenet, onda bi ih vrjednovao kao dobar film.

Tenet mi se svidio kao film koji je pametno izmješao sve te akcijskih scena sa malom dozom znanstvene fantastike, pa tako da vam izgleda više kao špijunsko akcioni nego SF film. Film će vas držati u pažnji cijelo vrijeme trajanja filma, želeći vidjeti što će novog ponuditi u sljedećoj sceni. Film je kao jedan mozaik koji tek na kraju dobija potpunu sliku, što Nolan zna majstorski odraditi. Dijalozi su dobri pogotovo između nekoliko glavnih likova i par sporednih, koji spajaju te mozaike i pojedinim scenama objašnjavaju sam film. Kako gledati ovaj film najbolje objašnjava scena u kojoj doktorica Laura (Clémence Poésy) objašnjava Washingtonu fenomen reversa metka. Laura kaže Washingtonu "Ne pokušavaj to shvatiti - osjetite to", tako i vi kada budete gledate ovaj film, ne pokušavajte ga shvatiti nego ga pokušajte osjetiti.

Već sam rekao da mi se film svidio, jedino što mi se nije svidjelo je preglasno ozvučenje kina u kojem sam gledao film. Pošto moj engleski još nije baš dobar, tako da su mi neke scene (pogotovo akcijske) nisu bile dobro razumljive, ali nekako sam uspio razumjeti te dijaloge. Film će se svidjeti svima onima koji vole ovakve tipove filmova, a oni koji vole Nolana opet će biti oduševljeni još jednim njegovim ostvarenjem. Ja volim Nolanov Batman trilogiju pogotovo zadnja dva u kojima mi je pokazao da je izvrstan redatelj.

Ocjena filma: 8,5/10

To je sve o ovom dobrom Nolanovom filmu, a radujem se povratku u kina i nadam se da neće biti više prekida. Sljedeći film koji ću gledati će biti već u ovaj Petak 28.08, gdje ću gledati još jedan dugo očekivani film "The New Mutants", pa ću vam isto prenijeti moj doživljaj ovog filma.

68 views0 comments

Recent Posts

See All