top of page
  • Writer's picturefinalnirez

NAJBOLJI FILMOVI 2021



Prošla godina je bila puno bolja što se tiče kvalitete filmova i prikazivanja u kinima, mada je još uvijek to loše, jer nema puno kvalitetnih i blockbuster filmova. Striming servisi prave sve više svojih filmova sa kvalitetnim režiserima, glumcima i pričom, koji neki mogu da konkuriraju filmovima kino produkcije. Vidjeti ćemo što će nam donijeti sljedeća godina i u kojem će smjeru ići kinematografija, jer striming servisi su postali konkurentni kinima. Mislim da će sljedeća godina kina biti otvorenija i punijih kapaciteta, očekuje se puno više jačih filmova u kinima. Dolje možete pogledati koji su filmovi po meni bili najbolji, mada bi lista bila drugačija i duža da sam uspio pogladi više filmova.



01 NO SUDDEN MOVE

02 THE MAURITANIAN

03 LAST NIGHT IN SOHO

04 PALMER

05 LANSKY

06 PIG

07 NOBODY

08 BELFAST

09 COPSHOP

10 THE LILTTLE THINGS

11 LAND

12 DON'T LOOK UP

13 THE LAST DUEL

14 BLUE BAYOU

15 WRATH OF MAN

16 I CARE A LOT

17 DUNE

18 ZACK SNYDER'S JUSTICE LEAGUE (HBO Max)

19 SPIDER-MAN: No Way Home

20 NO TIME TO DIE

21 THE POWER OF THE DOG

22 OLD HENRY

23 STILLWATER

24 SPENCER

25 RESPECT

26 CODA

27 THE DIG

28 C’MON C’MON

29 EDGE OF THE WORLD

30 CRUELLA

31 SHANG-CHI & THE LEGEND OF THE TEN RINGS

32 THE CONJURING 3: The Devil Made Me Do It

33 A QUIET PLACE Part II

34 THOSE WHO WISH ME DEAD

35 FINCH


9 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page