top of page
  • Writer's picturefinalnirez

NAJBOLJA ALBUMI 2021





NAJBOLJI INOZEMNI ALBUMI 2021

Prošla je još jedna čudna godina i na kraju se prave razne liste, pa tako ću vam pokušati prezentirati neku moju listu najboljeg u glazbi prošle 2021. godine na inozemnom tržištu. Svatko ima svoje najbolje glazbenike i neke svoje liste, ovo je neka moja lista iz moga kuta gledanja. Odavno pratim i slušam sve vrste glazbe i medije koji pišu o tome, ali ne podlježem utjecaju medija, pogotovo ne mainstream medija, nego prihvatam glazbu osjećajem, glazbom i tekstom ine. Kako sam slušao glazbu godimama (intezivno od moje srednje škole), tako se i mjenjao moj ukus prema tome vremenu i mojim godinama. Odrastao sam na pop-rocku 80'tih (Pink Floyd, Dire Straits, Bruce Springsteen, Queen, Sade, Depche Mode, U2, Prince, Sting, Tina Turner itd), ali sam uvijek prihvatao moge druge glazbenike i glazbene žanrove koje sam otkrivao vremenom ili koji su nastajali tijekom moga života. Tako imam moje favorite u svim glazbenim pravcima, ali u nekim žanrovima manje nego u nekom drugom. Danas u mojim 50-tim godinama mogu reći da sam odrastao uz dobru glazbu i u vremenu kada su nastajale najveća glazbena ostvarenja ili su se dešavale neke velike i bitne promjene u glazbi. Ja sebe smatram dobrim konzumentom glazbe, a ne nekim velikim poznavateljem ili kritičarem glazbe, ali volim govoriti o glazbi sa svima tko voli glazbu kao ja, bez obzira koju vrstu glazbe netko voli. Dolje možete pogledati što je meni bilo zanimljivo od inozemne glazbe prošle godine.



01 CELESTE "Not Your Muse"

02 AARON FRAZER "Introducing…"

03 THE BLACK KEYS "Delta Kream"

04 THE WAR ON DRUGS "I Don't Live Here Anymore"

05 STRAND OF OAKS "In Heaven"

06 ARLO PARKS "Collapsed in Sunbeams"

07 BIRDY "Young Heart"

08 LONDON GRAMMAR "Californian Soil"

09 ROYAL BLOOD "Typhoons"

10 FINNEAS "Optimist"

11 SAM FENDER "Seventeen Going Under"

12 GORGON CITY "Olympia"

13 STEVEN WILSON "The Future Bites"

14 JOY CROOKES "Skin"

15 DZIHAN & KAMIEN "IV"

16 MAGGIE ROSE "Have a Seat"

17 CHARLOTTE CARDIN "Phoenix"

18 GRETA VAN FLEET "The Battle at Garden's Gate"

19 RAG'N'BONE MAN "Life by Misadventure"

20 ADELE "30"

21 DURAND JONES & THE INDICATIONS "Private Space"

22 RICHARD ASCHROFT "Acoustic Hymns Vol. 1"

23 JAKE BUGG "Saturday Night, Sunday Morning"

24 SG LEWIS "Times"

25 ED SHEERAN "="

26 NICOLA CONTE & GIANLUCA PETRELLA "People Need People"

27 JON BATISTE "We Are"

30 THE SNUTS "W.L."

31 JUNGLE "Loving in Stereo"

32 THE BAMBOOS "Hard Up"

33 LEDISI "Ledisi Sings Nina"

34 DR. LONNIE SMITH "Breathe"

35 BLACK COFFEE "Subconsciously"

36 PACO VERSAILES "Dancemenco"

37 ANDRE RIEU "Happy Together"

38 JORDAN RAKEI "What We Call Life"

39 VALERIE JUNE "The Moon and Stars: Prescriptions for Dreamers"

40 JAY-JAY JOHANSON "Rorschach Test"



NAJBOLJI DOMAĆI ALBUMI 2021

Također sam napravio listu najboljih domaćih albuma, a za mjerilo sam uzeo ex Yu scene (hrvatsko-srpsko govorno područje), ali u listu nisu ulazila ostvarenja koja su napravljena na drugim jezicima, kao što je danas popularno na našim područijima pjevati i izdavati glazbu na engleskom jeziku. Izvinite ali sam mišljenja da takva glazbena ostvarenja ne bi trebala konkurirati kao domaća glazba. Nemam ništa protiv da glazbenici izdaju na engleskom jeziku, jer danas je puno lakše prezentirati se u svijetu preko interneta, pa zbog toga mnogi vide šansu da se probiju na inozemno tržište, jer je naše tržište malo pogotovo za alternativnu i nekomercijalnu glazbu. Takvu glazbu bi trebalo uvrstiti u glazbu na drugim jezicima, a ne kao domaću glazbu, jer velik većina stanovništva ne razumije taj jezik. Također nisam nikada bio ljubitelj turbo glazbe, pogotovo ove današnje, neka modernija verzija turbo folka, koja se proširila na pop i undergraund kulturu, pa tako imamo danas razne turbo repere, nekave jale, breskvice i ostalu bratovštiju. Prošla godina je bila siromašna dobrim izdanjima na našem tržištu, ali se može izdvojiti nekoliko dobrih uradaka. Dolje možete pogledati što je meni bilo zanimljivo od domaćih albuma prošle godine.



01 GIBONNI "U po ure" EP

02 VILI & DEBILI "No. 1"

03 MARČELO "Nojeva varka"

04 URBAN&4 "Lipanj, srpanj, kolovoz"

05 HOJSAK & NOVOSEL "Traditional Songbook"

06 ŽELJKO BEBEK "Mali oblak ljubavi"

07 MATIJA DEDIĆ "Ladies"

08 NINA BADRIĆ "Dani i godine (Best of 2014-2021)"

09 MILOŠEV "U prolazu"

10 MATIJA CVEK "Izbirljivo i slučajno"

11 MARISOL "Žene mape"

12 HEIDI ŠEĆE PSA "Heidi šeće psa"

13 SARA RENAR "Šuti i pjevaj"

14 MIRNA "Posljednji trend"

15 KAMENY "Album"

16 KOIKOI "Pozivi u stranu"

17 COCO MOSQUITO “l’after life”

18 GRŠE "Platinum"

19 REBEL STAR "Početak i kraj"

20 OSMI PUTNIK "Rock'n'roll se kući vratio"

21 JACQUES HOUDEK "Glavom i bradom"

22 TONČI & MADRE BADESSA "Inamorana"

23 RADE ŠERBEDŽIJA "Ne okreći se sine"

24 OFFinGER "Vremena nemaš"

25 ADASTRA "Zrno malo"




7 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page