top of page
  • Writer's picturefinalnirez

DOMAĆA PLAYLISTA 19/03/2024

Updated: Mar 23



Poslušajte novu glazbu sa domaćih top lista, među kojima su nove pjesme od

Tony Cetinski, Jurica Pađen & Aerodrom, Klapa Kampanel, PRAVILA IGRE, Vanda Winter, Boris Štok, PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, DARKO RUNDEK, Rezerve, Marija Mirković i Feminnem, Antonela Doko, Nina Romić, Josip Palameta, Maja Šuput, Darko Domijan i drugi.




Playlista na SPOTIFY



Playlista na YOUTUBE






01 Tony Cetinski "Tebi sve dugujem"

02 Josip Palameta "Malena"

03 NIKŠA "Samo da si dobro ti"

04 Marija Mirković "Noćas si moje vino" (feat. Feminnem)

05 Klapa Kampanel "Još te sanjam"

06 PRAVILA IGRE "Umrijet za ljubav"

07 Sinners "Sve je protiv nas"

08 Boris Štok "Jedino sto mi treba"

09 Laura "Nije bitno"

10 Jurica Pađen & Aerodrom "Šapni mi"


11 PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS "SSND"

12 ZERC "Slađi nego jučer"

13 Vanda Winter "Sve oko nas "

14 Antonela Doko "Imamo li problem"

15 Dani Kristina "Sama"

16 Nina Romić "Želim"

17 Rezerve "Chayenne"

18 DARKO RUNDEK "Don Juan"

19 Vedran Mičetić "Kraj"

20 GORDI "Imaš samo jedan život"


21 Kanella "Vitar nas nosi"

22 Maja Šuput "James Bond"

23 Darko Domijan "Crno oko moje"

24 Ansambl Biseri "Ne gledaj na ure"

25 Tacoor "Hej Mila"

26 Pendrek x Ritam Mafia "Šigurno"

27 Ida Prester x Kleemar "Malo vremena"


7 views0 comments

Recent Posts

See All

ostali moji sajtovi

  • FINALNI REZ
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • World In My Eyes
  • YouTube Channel
bottom of page